yes baby, i'm back!

borta bra men hemma bäst? - jo det skulle man kunna säga!
fasen så skönt att komma hem och släbnga sig i soffan och sätta på en film. det är precis vad jag har gjort nu. efter 6 härliga dagar på öland tillsammans med släkten + några andra känns det faktiskt väldigt skönt att komma hem, även fast jag älskar att vara på öland.

i vilket fall som helst så ska jag snart packa upp, låta pappa tvätta alla kläder och sedan måste jag packa om igen! för imorgon natt bär det av mot landvetter och vid 07:00 på fredag går fasiken planet mot mallorca, fytusan så härligt.

(tyvärr visade det sig att minneskortet till kameran låg kvar hemma, därav inte ett enda kort ifrån midsommar och allt) duktigt sara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0