wait, summer vacation starts on wednesday

jag har insett att min hjärna redan tagit sommarlov då jag inte ens tycker det är nödvändigt att ta fram engelskaboken och läsa inför morgondagens sista munta. för ingenting av det jag läser stannar kvar i hjärnan. men imorgon så har jag endast min engelska A munta direkt på morgonen och sedan så har mitt sommarlov så gott som börjat! visst, jag, julia och filippa ska hjälpa till med bordsplaceringen till studenten, men det räknar jag liksom inte som något astråkigt. nu ska ingen studiebok fram tills i slutet av augusti igen. låter grymt i mina öron!


känner mig ganska så sliten idag
men det måste vara okej att vara det när man inte gör något annat än att gå hemma om dagarna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0