tjillevippen!

åh vad jag önskar att solen tog genom fönstret. just nu har jag den rakt i ryggen och det steker som satan. snart kan jag inte längre sitta här utan att få värmeslag känner jag. dags att lyfta på asset?
det vore nog en bra idé. för jag tror ändå att räkorna har tinat så jag kan göra mina efterlängtade räkmackor.
pappa och kalle skulle givetvis beställa thaimat idag då dom visste att jag ätit det till lunch.

justeja, bestämde mig nyss för att följa med pappa till öland imorgon. (eller jag tror jag ska det iallafall)
är vädret så fint som dom lovar att det ska vara i helgen så befinner jag mig mycket hellre där än att gå här hemma.
dessvärre så skulle pappa åka och göra något tidigt som fan på söndagsmorgonen med jobbet någonstans på öland, vilket innebär att jag tvingas följa med dit om jag ska kunna komma hem. aja, får väl offra mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0