time for graduation

precis hemkommer från folkets hus där niornas cabaré höll till.
dagen har annas bestått av engelska munta och från klockan tio till halv tre (tror jag) höll jag, julia, filippa & leif på med bordsplaceringen till studentmiddagen imorgon. sen gick vi hem till mig & hade tidigare planer på att grilla, men dock blev det pizza istället då vädret inte tillät grillning. (haha, andra pizzan denna vecka)!

imorgon är det skolavslutning, student och allt vad det innebär. eftermiddagen/kvällen spenderas hos lilla anna (eller borde kanske säga stora) som har äran att ta studenten.



(ursäkta kvaliten på bilden)

än så länge så har jag bestämt att det är det här jag ska ha imorgon. haha, vi får se om det är samma imrogon. man vet aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0