så kan det va!

dagen kunde ha börjat bättre om man säger så.

klockan nio plingar det tre gånger på dörren och eftersom pappa var ute och klippte gräset så var det jag som fick springa ner i morgonfrilla och öppna. där står ingen mindre än baraabaabaapaaaaaaaa, farmor och farfar!

farfar: - hej, jaså ni är vakna!?

åhåhåhhåhåh, när man för en gångs skull hade lite ro och inte vaknat så vaknar man av att inga mindre än farmor & farfar kliver in och undrar vart pappa håller hus. det värsta av allt var att jag hade en superdröm just då (hehe, men den håller jag för mig själv).
sen var det lögn i helvete att somna om ska jag säga. så det var bara att gå upp och sätta på kaffet istället.

eftersom att pappa ville vara hemma till fyra och kolla på vm så hinner vi inte med att åka till kalmar idag, men han ville köpa en ny träningsoverall så vi kör nog en snabbis till kosta om en stund så jag får väl skynda mig att göra mig iordning nu. har nämligen duschat precis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0