morning news and coffe

tur att kameran inte alls är kass


klockan ringer, snoozar i 30 min, morgonrocken, sätter på kaffe (i sömnen), hämtar tidningen, klär på mig & hamnar här.
det börjar bli som en rutin känner jag. nu sitter jag här med mit morgonkaffe och försöker att göra det bästa av situationen, försöker öva in lite engelska ord, men det går åt skogen!
någon frukost kommer jag absolut inte kunna trycka in mig, det är jag alldeles för nervös för. usch, det kan inte vara hälsosamt att oroa sig så mycket, men jag hade endast G i engelska i nian & jag vet att jag inte alls är bra på det.

ikväll kör vi en grillkväll och sedan tänkte vi gå bort och kolla på niornas cabaré. tänk att det var ett helt år sedan det var vi som var nervösa och skulle visa upp våran för alla föräldrar, det är inte klokt va fort tiden går!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0