give me freedom

jösses vad mina sömntimmar skiljer sig från dag till dag. ca10 timmar har jag sovit de senaste dagarna.
men idag vaknade jag upp vid klockan 5, klarvaken, av att det var hot as hell inne i mitt rum. låg och smsade lite med julia såhär på morgonkulan. det var lögn i helvete att somna om, tror till och med jag försökte att sova på golvet? när klockan var sju så gav jag upp. jag gick då ner till soffan och la mig och satte på en film och tillslut så verkade det som jag lyckats somna om. för då var klockan helt plötsligt elva! jag får detta till ca 5 timmar?

aja, nog om detta. sitter nu ute och fullkomligt njuter av den härliga midsommar-solen och lyssnar på musik.
i helvete om det är borta imorgon!
snart är det dags för lite packning och sedan rullar bilen mot öland. men först ska jag bättra på min bränna såhär innan man drar till mallorca.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0