ertyjhbnvehibgtighbdrs

godmorgon (godmiddag)!

infallsvinkel hit, reflektionsvinkel dit... det intresserar mig verkligen inte?
om cirkus två timmar så sitter jag, nervös som en jävla apa och gör NkB-muntan. sånt är livet. men jag ser det från den ljusa sidan, efter idag så har vi endast en munta kvar, som är engelska A. sen är det ta mig fan sommarlov!

visst sjutton, igår var jag tillsammans med några andra från emmaboda i kalmar på något som fryshuset höll i.
ungefär "stärka ungdomarnas rätt i kommunen" och saker vi kunde förbättra i kommunen osv. så det var blandat med elever, politiker och lite annat folk i kalmarsalen hela dagen igår. visste först inte riktigt vad jag gett mig in på, men dagen var ganska inspirerande måste jag säga. (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0