tråkig lördag

en grå och tråkig lördag. usch och fy, nu är min största önskan att snön försvinner inom kort.
det enda som händer här hemma är att spotify rullar och alla bara går runt och undrar vad dom ska göra!
men nu kom jag på den briljanta idéen att jag ska slå upp något bra recept på kakor och baka.
vi fårse hur det slutar, kanske som när filippa och julia var med och skulle baka med mig så skulle jag visa hur duktig jag var på att vispa snabbt med en hand. (förstår inte varför jag ens berättar detta) men så flög smeten ur skålen och la sig över hela köket.

ikväll har jag funderat på att fotografera lite. det var ett tag sen, har inte funnits någon tid till det.
men eftersom jag inte har något för mig så passar det bra ju.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0