skridskordebut på fem år

efter 80 minuters skidskoråkande och bandyspel så är jag rätt slut i min ben.
det gick ju kanske inte sådär jätte bra att åka, även att jag hade för mig att jag var ganska duktig på det där.
sen kom jag fram till att det var ungefär 5 år sedan jag stod på ett par skridskor innan. kanske förklarar det hela?
knasiga bilder kommer, jag lovar! när filippa skickar så kommer dem direkt.

så, vad händer ikväll?
jo, som planerat så går jag upp till sporthallen och kollar på fotboll en stund, tillsammans med filippa, erica och några fler. men det blir nog inget långvarit för min del. känner att jag behöver vila.
men imoooon så blir det fest och en helgalen kväll. (hoppas jag)



nu ska jag försöka att få med mig kalle till affären, är grymt godissugen.. åh choklad, nu!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0