oh darling, darling

pappa och jag har precis sett klart den svenska filmen Darling som gick på sf-kanalen.
får kanske inte någon jätte bra kritik, men den dög för en lugn kväll.
blir inte samma livliga stämning när kalle inte är hemma, han dissade nämligen denna oförglömliga hemmakvällen för någon jäklans fest. haha nej jag skojar bara. han har säkert trevligt!
blev erbjuden av julia att hänga med på fest, men jag kände inte riktigt för det, hade lite huvudvärk och kände att det skulle vara skönt att bara vara hemma. och minsann, det var det!
nehe, pappa sitter ensam nere vid tvn, om jag ska kila ner och göra honom fortsatt sällskap.


eftermiddagen ägnades åt lite fotografering.
hittade inte laddaren till systemkameran som var helt urladdad, var lite rädd att den typ försvunnit.
men den dök upp passade till jag var klar. haha! så kan de gåååååå














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0