kalas för pappa

nu har vi lite kalas för pappa. tårtan är uppäten och magen är typ uppsvälld, haha great!
men hursomhelst så var mitt nyårslöfte att inte äta godis i veckorna och jag har klarat mig änsålänge.
den stora frågan är hur länge jag kommer att klara det?
men hursomhelst så börjar skolan imon och det suger verkligen. jag som verkligen trivs med att ha lov!
och julia som flög till kanarie öarna igår och jag är en aning avis med tanke på att det typ är 30 grader varmare där än här. sen är hon borta hela veckan med, inte roligt någonstans.

jag ska inte vara alltför osocial och sitta här, får ta och umgås med min släkt ett tag.
när de åker hem ska jag återigen sätta mig framför svenskan och sen blir det mys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0