farmor och farfar på besök

nu är farmor och farfar här på besök, de kommer ibland med lite mat till oss.
även fast jag förklarat för farmor att vi KAN laga mat till oss själva så
insisterar (eller hur det stavas) hon på att laga mat till oss ändå.
haha det är ju snällt av henne, men jag tycker att det borde vara jobbigt.

men från det ena till det tredje så får jag hoppa över träningen både idag och imon
p.g.a. min förkylning. fast om jag ska hinna med och plugga tillräckligt så hinner
jag knappt träna iallafall. det suger, men så är det.
ville även meddela att efter typ fyra timmar eller nåt så är jag färdig med den
historia jag planerade att göra idag (och jag har minst lika mycket till att göra utöver
det som jag gjorde idag).
men det får bli en annan dag. utan ikväll ska jag bara läsa lite tyska och sen koppla av.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0