äntligen fredag!

äntligen så är det fredag. nu är vi lediga ända tills torsdag.
sista lektiktionen var idrott, som bestod av pulkaåkning på soptippsbacken.
hade glömt bort att det kunde vara så himla kul att åka pulka, haha det var ett tag sen med andra ord.
det värsta var att gå dit och hem, låt mig säga att det säkert tog 20 min att gå i typ 30-40cm snö.
på hemvägen belönade jag ocg julia oss med en påse godis från ica.
de har fått nytt lösgodis där, tur det eftersom både ica och konsum hade samma innan.

ikväll blir det lungt, och det är skönt! för jag har inga krafter kvar att göra något.
är väl fortfarande en aning dålig med förkylningen.
anton tog en massvis med bilder när vi åkte pulka, när han skickat dom så ska ni allt få ta del
av hur roligt vi hade.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0