white and grey

himlen är grå och marken är vit. jag vill att himlen ska vara blå och marken grön.
sommmaar&sol vill vi ha

för övrigt så är det 50års kalas för hela slanten ikväll. det ska firas med släkten + lite annat folk.
morgondagen började med lite övning på en låt som vi har gjort till lena. askalas att sjunga vid halv elva på morgonen. ni kan ju gissa om det lät fint från mig sida som vaknade tio minuter tidigare? (hehehehe)
problemet är att jag var i stan och handlade en massa, vilket leder till att jag inte kan bestämma mig vad jag ska ha på mig ikväll. (beslutsångest på hög nivå) jag har inte en aning om hur fint klädd man ska vara egentligen. aaaaah

nehe, enligt mig så har tiden gått väldigt fort idag. så jag får nog börja göra mig iordning snart.




det jag vill säga at att lite värme inte skulle skada för tillfället.
jag vill åka utomland nuuuuuuu!

Kommentarer
Postat av: jullepullemögelbulle

ofta du också har ett sånt linne? :O

2010-02-07 @ 21:12:55
URL: http://jjuliaaaa.blogg.se/
Postat av: sara

vem vet? :O

haha nej, det är linneas :)

2010-02-08 @ 15:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0