när ingen ser dig

herregud vilken humor jag har. satt för en stund sedan och kollade igenom en massa bloggar som jag inte vanligtvis läser. men sen klickade jag in mig på stinalee's blogg. hennes senaste inlägg lyder såhär:

Gräver du lite extra i näsan och äter upp det som hittas, luktar du på dina egna fisar eller kanske på fingret du nyss kliat dig i röven med? Filmar du dig själv när du bootyshakar framför spegeln, halsar du ur mjölkpaketet eller pratar konstigt med dig själv? Luktar du på tånaglarna efter att du klippt dem eller sjunger som om du vore självaste Mariah Carey?

Ja, vad gör du egentligen när ingen ser? - Eller tror att ingen ser, kanske har du blivit påkommen med något riktigt pinsamt någon gång? Berätta gärna, anonymt eller inte spelar ingen roll. This can be fun, hoho.




jag började läsa några kommentarer och det slutade med att jag läste igenom alla 140 stycken.
fyfan vad jag skrattade högt ibland. men jag lovar att man kände igen sig på vissa saker.
kanske inte precis att jag käkar upp mitt egna snor, det är en aning snuskigt kanske.
men att man shakar loss och pratar med dig själv, sjunger så att rutorna skallrar, låtsas att man är någon kändis eller typ att man har vissa korkade tvångstankar att man t.ex skulle vilja prova att sätta foten under hjulet på en stor bil eller liknande.
det har ju hänt en och en annan gång!



undra hur många som är en helt annan person när dom helt plötligt är ensamma?

Kommentarer
Postat av: julle pulle mögelbulle

jag tänder på färsk rövdoft! fNiZZz



funderar mobilen som den ska? :)

2010-02-26 @ 14:09:03
Postat av: saraaaa

åhfasen, men jag hade mina små aningar! hehe



ja, det gör den. får behålla den några dagar till med tanke på att jag inte fick tag i en ny :)

2010-02-26 @ 14:35:40
Postat av: julle pulle mögelbulle

nej det får du inte? ;S tar du min lila, fina mobil för givet? den har väl också känslor?!!??! var inte så hård. som om den är "en börda" att gå runt och bära på... :(

2010-02-26 @ 17:52:57
Postat av: saraaaa

ouuuups.. jag ber om ursäkt om jag haar behandlat den illa. inte visste jag att den betytt så himla mycket för dig? :(

2010-02-27 @ 12:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0