Napoleon och resten av gänget

jag sitter här, som vanligt numera tillsammans med Napoleon och gänget, och pluggar historia inför morgondagens älskade tenta. ni borde kunna fråga mig i princip allt vad som har med historia att göra och jag borde kunna svara.
men nej det skulle jag inte kunna. för inget vill fastna i mitt lilla huvud. sen har detta börjat bli så jäkla tråkigt
(okej, det var tråkigt från början med) så jag kan koncentrera mig i 10 min sen måste jag typ göra något annat en stund. känner att jag snart komma att bryta ut i panik! måste säga att jag är vääääldigt nervös inför imon faktiskt. usch!

hur som helst. på lördag ska jag på 50-års kalas och jag har inget passande att ha på mig.
känner ju inte precis att festkläderna passar till en såndan tillställning.
men ska somsagt till stan på fredag med julia, och i något av de föregående inläggen
la jag upp lite kläder från gina. hittar jag det, så borde det gå an att jag på sig på lördag.

men nehe mina vänner, om jag skulle ta och återgå till Napoleon, Ludvig XlV och resten av gänget.

det låter väl kul?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0