historiaboken - släng dig i väggen

jag tror att alla i klassen håller med mig om att historiaboken kan slänga sig i väggen!
den tar upp all fritid, ALL! hur mycket man än gör så finns det lika mycket kvar att göra och kunna.
jag lär inte skrapa ihop många poäng vill jag lova. men sånt får man väl räkna med ibland.
äsch. nu ska jag inte deppa för dethär, utan ikväll blir det mys med mamma och kalle.
för ikväll tänker jag inte plugga hela tiden. utan ska ta det lite lungt.
man kan ju inte plugga från tio till tio. det funkar ändå inte för mig, för efter ett tag tappar jag bara koncentrationen
helt och hållet. blööö! tänk om man vore ett geni och slapp plugga.


hade tänkt lägga upp en bild på dagens outfit. men det verkar inte funka nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0