en trött sara

kan ni lisa ut vad jag INTE ska göra idag? något mera historiaplugg ska det inte bli av!
gud va skönt det känns att ha det gjort, dessvärre så gick det inte så bra.
jag tyckte det var jättesvårt, fast jag hade pluggat mycket.
inatt sov jag fyra timmar, somnade vid två och vaknade vid 6 som en levade död ungefär.
första kvarten jag gjorde mig iordning gick jag i sömnen tror jag. innan jag gick till skolan hann jag med att läsa igenom mina anteckningar en gång till. men vad hjälpte det?
egentligen har vi musik nu sista timmarna, men jag orkade verkligen inte gå på den idag.
istället är jag hemma och funderar starkt på att ta en powernap en stund.
ikväll är jag helt och hållet pluggfri. det borde man alltid vara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0