complicated

dagen har jag delvis ägnat åt fotografering! dock är jag ju inte precis någon proffsfotograf och har tappat bort min manual. hittar den fasen ingenstans. den måste var här någonstans, en sådan tar man ju liksom inte med sig någon längre stans. aja, den dyker väl upp förhoppningsvis! förövrigt ville jag bara tala om att jag är en aning avundsjuk på julia som just nu befinner sig i london. eller det hoppas jag iallafall att hon gör, har inte pratar med henne. det borde vara så sjukt fint där nu över jul.

har ätit så mycket pepparkakor att blivit så snäll att jag bjuder på två bilder från idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pepparkakor är så juligt. :P Brukar du baka med några annorlunda formar ibland?

2010-12-18 @ 16:45:53
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0