ont i min lilla mage.

om mindre ca 3 timmar bär det av till lessebo för att spela cup. jag är trött och har ont i magen! känns otroligt bra det här. jag har inte ätit mer än en macka under dagen, och det p.g.a att jag har haft ont i magen. men mamma ska laga middag nu, så får hoppas på att jag kan trycka i mig lite av det.
det är ju somsagt det sista jag gör ikväll inom fotbollen, för sedan slutar jag! var ju ett tag sedan jag bestämde mig för att sluta, dels då jag känner att det tar upp alldeles för mycket av min tid och dels för att jag har tappat suget för det. får väl se till att avsluta det här lite snyggt ikväll då!
imorgon är det dagen med stort D! nämligen mellandagsrea för min, julias och filippas del. vi är ju ganska sent ute, så jag hoppas innerligt att jag får med mig någonting hem (helst mycket, men det förväntar jag mig inte), annars blir jag sur! skulle ju t.ex. inte vara fel att hitta någonting att ha på sig på nyår, ett par nya skor och lite tröjor + en massa andra saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0