nyårslöfte? - nae, skulle inte tro det.

jag känner att jag ljuger alldeles förmycket här på bloggen. skämt åsido. men jag lovar ju alltid att jag ska slänga upp bilder, men sedan så gör jag aldrig det! tungan börjar skifta i färg nämligen, i svart. jag måste bli bättre på dethär med att hålla vad jag lovar (det här med bilderna alltså). mitt nyårslöfte kanske? eller nae, för jag kan aldrig hålla nyårslöften. jag minns en gång när jag var 10 kanske och jag skulle ha ett nyårslöfte - det innebar att jag skulle sluta äta godis (antar att det är det vanligaste löftet och att ni alla provat på det någongång). men redan dagen därpå började jag smygäta tills jag insåg att det faktiskt var ett löfte till mig själv och inte till någonannan, jag hade ju inte lovat mamma det, inte pappa heller, utan det var ju mig själv jag lovat! då slutade jag smygäta och fortsatte att äta godis som vanlig. haha, illa! fast jag hade säkert gjort samma sak nu, hade smygätit lite ibland.
nyårslöfte? - nae, skulle inte tro det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0