en dag på stan

var hemma vid halv fyra inatt, somnade inte förrän halv fem! tyvärr blev det endast en bronsmedalj igår, men det får vi väl nöja oss med. tre mål och en inryckning som målvakt i sudden fick avsluta denna fotbollshistoria för min del. med ynka fyra timmars sömn inatt steg jag upp i morse för att åka till kalmar med filippa och julia för att spendera pengar. 2 tröjor, 2 blusar, 1 linne, 2 leggings, 1 par tights, ögonbrynspenna och en eye pen! det var det jag slog till på. är faktiskt mer än nöjd, då jag åkte in med aningarna om att det inte skulle finnas någonting som jag ville ha. dock är jag fortfarande utan de där skorna jag vill ha! nu blir det den hederliga mannekänguppvisningen här hemma. fast nu är bara kalle hemma och då får jag alltid svaret "fint" innan han ens kollat upp från datorn.
jag kan väl slänga upp bilder på sakerna senare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0