day before christmas

den 23:e december - stressdagen! det är nu alla sista nödjulklappar ska inhandlas i form utav chokladaskar eller liknande. åtminstone i våran familj! det ska städas, det ska donas osv osv. men jag tar det kolungt. sitter framför tvn i morgonrocken och dricker mitt kaffe och bara njuter av tillvaron. har inga större funderingar på att röra på mig!
mamma ringde nyss och berättar att hon är genomförkyld. älskade mamma, varför lyckas du alltid så bra till jul? för två år sedan hade du ju maginfluensan. nåväl, vi ska ju inte fira jul med henne förrän annandagen så hon får väl ta och vila upp sig utan två bråkande barn hemma på julafton. skämt åsido, för jag skulle väl aldrig bråka? :O




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0