bite me

avslutade denna terminen på det enda möjliga sättet, d.v.s med en fika på fenix tillsammans med mina fikakompanjoner. så skönt att bara sitta och prata om allt och inget och framförallt, bara njuta av livet. livet har sina bra och dåliga stunder. jag har kommit på att en dag som denna så är livet verkligen toppen. då man träffar sina älskade vänner och bara är, tillsammans med dem och när man sedan kommer hem och möts av sin älskade familj. nåväl, nu har vi alla tagit jullov och väl är väl det. för då blir det väl inget mer fenixfikande på några dagar, fast tänkt all den julmat som vi istället kommer trycka i oss. min gud, jag vill nog inte tänka på det.

juste, jag pyntade ju granen i förgår. hoppsan, alla (nästan alla) kulor spårlöst försvunna, därav den snålt smyckade granen, särskilt granens "underliv"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0