a good start

startade upp min dag på samma gamla vanliga fredagssätt. en lyxig frukost framför tvn. brukar faktiskt vara duktig och gå ut och gå en runda med, dock hoppade jag det idag då vädret inte riktigt tillåter detta. jag har lite olika planer inför dagen, vissa är roliga, andra inte. bland annat så hade jag tänkt slå in de sista julklapparna, fota lite, måste gå till skolan och desperat leta upp min datorsladd som jag *host* glömde *host* när jag gjorde mitt föredrag. skulle ju vara rena undret om den fortfarande ligger på samma ställe och väntar på mig. sedan har jag även lite annat smått och gott som ska göras idag. fullplanerad med andra ord, kanske dags att sätta igång?
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0