serious problems

på en skala på 1-10. hur sur blir man inte när man kommer hem som ett slitet sjur efter träningen, bestället en pizza utan lök och märker att det ändå är lök när man får den? känns som en stark 10 och ett riktigt i-landsproblem!
sitta och koncentrera sig på att hitta varenda liten lökbit på pizzan är inte det roligaste när man är hungrig som bara den.

haha, nej nu överdrev jag väl lite. men när man beställer en pizza utan lök så vill man ju mer än gärna ha den utan lök också. sen blir jag även sur över att jag inte kan få bort den svarta "ramen" runt mina bilder.

så vad gör jag nu? - jo, alldeles nyduschad och nyäten(säger man ens så?!) sitter jag på min plats i soffan och väntar på bättre tider. nej, men jag tror jag ska göra min kvällskopp med te och sedan slå mig ner framför en mysig film.




bajsbajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0