ugly sara

oh god, nu är den på plats. vet ni vilket helvete det var att få plågas i tandläkarstolen i 90 minuter.
och det värsta är att det är en bit ståltråd, eller va det nu är, som hon missade ta bort och den skär rakt in i kinden.
så jag antar jag får ringa och säga det imorgon och får ännu en gång ta mig till kalmar för en liten skitsak.
nu kommer jag att ha en ful tandställning minst ett år framöver.
jag kom som tur väl var med tolvtåget hem och kunde därför smita förbi skolan och vara med på Företagsekonomin A. känns ganska bra att vara med på första lektionen så man vet vad vi ska läsa om och få böckerna och det.
lektionen varade inte alls länge och efter den trotsade jag stormen och tog mig hem så snabbt jag kunde. väl hemma proppade jag i mig mat (haha, alla säger att det blir svårt att äta i början) så att det nu räcker för hela veckan om det skulle bli nödläge.


nog om allt klagande?
ikväll blir det mys med en massa god mat för mamma fyller år. det skålar vi cola för!
om jag kan äta dvs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0