hey there

eftersom det har varit ganska dött här under sommaren så tänkte jag nu sammanfatta mitt lov i form utav bilder.



började med att anna tog studenten!




midsommarfirande och flera härliga dagar i stugan på öland!








mallorca - alcudia/puerto pollensa




gothia cup!






fina dagar med en massa folk i hallarum!






ett besök uppe i vadstena hos kusinerna!

ja, här har vi en liten sammanfattning om vad som hänt under de senaste veckorna. har tyvärr inga bilder från rassle-helgen.
haha oj, blev ganska mycket bilder!
men nu ska jag njuta framför tvn med en marabou chokladkaka i handen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Fan vad söta bilder på Agnes, måste få lite bilder från min student! :D

2010-08-15 @ 00:54:15
URL: http://elianna.blogg.se/
Postat av: sara

ja, visst är dom! självklart :)

2010-08-15 @ 14:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0