good and bad

vi börjar inlägget med ett "glädjeskutt". har jobbat klart för i sommar, riktigt skönt!
nu är jag så trött att jag skulle kunna somna ståendes. hade nyss tänkt att gå och sätta på lite uppiggande kaffe,
men det orkar jag typ inte? hur lyckat kommer det bli att spela match ikväll? usch, en bortmatch en fredagkväll är något som jag verkligen är emot. för det första är man hur trött som helst (ta mig som ett exempel) och sen är man inte hemma förrän runt 10-tiden.

i vilket fall som helst ska jag försöka dra med mamma till stan någon dag innan skolan börjar. måste ladda upp med smink, skor, kläder osv. ska även ta en dag och måla klart det som återstår på farmor&farfars hus. en sista slant skulle inte skada!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0