vilken bajskväll

snacka om att ha tråkigt en fredagkväll! ingenting händer, ingenting orkar jag göra.
allt här helt jävla tyst känns det som, och jag börjar få ont i rumpan, så mycket som jag suttit framför tvn och datorn idag. det kan inte vara nyttigt alltså..

jag kom nyss på den briljanta idén att jag kunde ta lite bilder i camen. eftersom vi har precis ny dator (använde den för första gången idag) så visste jag inte riktigt vart camen fanns. den hade gömt sig jävligt bra vill jag lova. när jag väl hade letat rätt på den så regerade den inte när man tryckte på den, så den går inte att öppna?
helt konstigt & där sprack den idén. då finns det bara en sak kvar att göra typ. lägga sig och skynda på tiden litegrann. meeeeen nej, det vill jag inte det heller. för jag är inte det minsta trött!

en riktig bajskväll tycker jag att detta är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0