sjukling

nu har det minsann pluggats matematik. okej, inte för att jag blivit så mycket klokare på vissa saker, men endel har satt sig ganska bra i huvudet och inte minst har jag jobbat ifatt några sidor! ligger väl lite efter ändå, men tanke på att jag såg att en annan i klassen typ låg 30 sidor före mig eller nåt. nåja, jag är inte världens mattegeni!

igår var jag ganska pigg på kvällen och var redo att gå till skolan i morse, (trodde jag).
så blev det inte, utan jag vaknade och ont som fan hade jag. var bara till att stanna kvar i sängen och inse att ännu en dag skulle spenderas hemma i sängen/soffan. men nu börjar huvudet äntligen ställas till rätta!
jag ska inte säga för mycket, men jag tror att jag går till skolan imorgon. min migrän brukar nästan aldrig hålla i sig i två dagar, men tydligen så!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0