premiär på riktiga gräsplanen

efter en härlig utomhusträning, med premiär på riktigt gräsplanen, så börjar jag dra mig mot sängen.
eller okej, jag ska göra mig iordning först och säkert sätter jag på ett avsnitt oth innan. men om sisådär en timme kanske jag ligger i sängen!? ah, vi säger så.
jag har kommit på att de kvällar jag tränar känner jag mig mycket gladare och piggare. en sak jag har märkt är verkligen hur träningarna rensar tankarna.

imorgon har vi kortdag, slutar 11.50 om jag minns rätt.
jag funderar på att ställa klockan lite tidigare i kväll och försöka att kliva upp en halvtimme tidigare. (om det ens är möjligt för mig att slita mig upp så tidigt, jag tvivlar på de.) eftersom jag känner att jag inte riktigt hinner göra mig iordning och sedan äta i lugn och ro.
jag har alltid haft väldigt svårt att äta frukost på tidiga vardagsmorgnar och därför står jag gärna över det.
vilket egentligen inte alls är bra. frukost är det viktigaste målet om dagen och jag äter knappt frukost.
känner verkligen att det måste bli en ändring på det, därför tänker jag försöka börja stiga upp lite tidigare så jag kan äta i lugn och ro. vem vet, kanske går bättre då! men det första och svåraste steget är nog inte att få i sig frukosten. utan att stiga upp redan vid sju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0