nationellt prov

som vanligt var jag onödigt nervös inför morgonens nationella i Engelska. idag började vi med det skriftliga men det var inte alls så svårt som jag tänk mig, i själva verket var det ganska lätt. *peppar peppar*
men vi frå se hur resultatet blir! jag ska inte dra några förutfattade meningar om det, lär väl bara bli besviken sen.

eftersom tyskan är inställd idag p.g.a. av att tyskaläraren är i tyskland med några elever så gick jag hem nu.
tänkte kolla på dagens avsnitt av andra avenyn och sen kila tillbaka till skolan då jag har natur B!




igårkväll märkte jag även att mamma stod och bakade kladdkaka. vad sägs om att slänga i sig en feting bit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0