lagar mat i min ensamhet

det är alltid lika tråkigt att laga mat till sig själv. bättre när man lagar mat till fler!
men nu står kroppkakorna och puttrar på spisen. åh, jag blev nyss jättehungrig och vad är inte bättre än kroppkakor
med litervis grädde?! (tyvärr så tar det ungefär 30 min för dom att bli klara, så under tiden plockar jag fram tyskan och läser igenom några texter.

såhär när man inte har något annat att göra hoppas man ju att det kanske går något bra på tv.
men jag menar.. Gordon Ramsay! börjar man inte trötta lite på honom? han har ju säkert fyra olika mattävlingsprogram och lika jävlig är han i alla. visst det funkar att kolla på hells kitchen, okej!
men det andra är ju bara skit? som nu, nu går the F-word. ur min åsikt är det bara löjligt att bete sig så.

skitsamma, jag har kommit på att jag kan ta mig en cykeltur med min snygga nya cykel! efter tre kroppkakor så behövs dom trampas bort. så upp en sväng till farmor&farfar kanske inte skulle sitta helt fel. å andra sidan lär dom proppa i mig en massa kakor, men dom försvinner på hemfärden. heheh, jag är inte dum!

ska ringa farmor och kolla om dom är hemma!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0