jag rekommenderar verkligen



Neutrogena Visibly clear: en kräm för renare och fräschare hy. det är en oljefri hudkräm som för bästa resultat används dagligen. den förebygger finnar och torr hy och vid daglig anvädning blir hyn synbart renare och fräschare.

jag använder själv denna produkt dagligen - morgon och kväll. jag blir ganska torr i ansiktet och har tidigare haft en del finnar, men efter att ha använt detta ett tag så har jag knappt haft en finne sen dess.
så jäkla glad är jag att jag provade den, skitbra verkligen! kostar endast 65:-
enligt mig så är den myyyycket prisvärd, haha!
nehe, ska göra mig iordning för sängdags och fredag.
tvätta håret, måla naglarna och smörja in ansiktet med neutrogena



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0