i väntan på maten




FAVORIT,

Färg: svart
Mat: tacos, pizza.
Låt: kommer inte ihåg
Ämne: matte
Plagg: min mjukisdress som jag går klädd i 7 dagar i veckan typ.
Skor: mina vita nike, assköna
Ställe: där det är varmt. utomlands!
Tidning: barran? nej jag vet inte
Film: just nu är det nog millennuim-trilogin
Bok: ingen speciell


SENASTE
Person som sovit i din säng: jag
Person som du pratade med: mammsen
Person som du gick på bio med: julia
Person som du gick på stan med: julia
Person som du skällde på: min lillebror
Film du såg: the mask, eller ja den går på tv nu.
Mat du åt: pasta med baconsås
Kram: igår
Kyss:
haha, igår det med
Känslan: trött med glad
Resa: skidreda till åre
Glädje: idag
Dröm: minns inte
Person du träffade: mamma och kalle
Pratade i telefon med: mamma tidigare idag.
Personen du fick sms av: julia
Gången du åt 7-eleven korv: har aldrig gjort det
Gången du var utomhus: tidigare idag
Hela din familj åt middag tillsammans: 6 år sedan, då mamma och pappa bodde ihop
Saken du köpte: choklad idag

jag vet att det kanske inte är så kul att läsa dethär. men jag hade ingenting bättre för mig just nu.
så ni får stå ut med en såhär lista till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0