gokväll!

eller godnatt kanske man borde säga. eller vänta, juste jag är ju ledig imon!
för er som inte vet (någon kanske har missat) så har jag studiedag varje tisdag
vilket innebär att vi har självstudier och får därmed själva lägga upp hur vi vill plugga
under dagen. men imorgon har jag nästan ingenting att göra hemma, så det blir
upp till morgondagen att bestämma vad jag ska hitta på under dagen. vi får väl se vad som dyker upp!

i vilket fall som helst så känns det som att det börjar bli dags att krypa till sängs.
jag har genomlidit dagen med ett litet tandläkarbesök som innebar..
bedövning i tandköttet, borrning i en av mina kindtänder och sedan skulle den lagas.
jag hatar verkligen när folk pillar mig i munnen, och jag menar.
med tio olika verktyg i käften så blir det inte jätteskönt. och pluset på det är när dom börjar snacka med en, och tror att det är hur lätt som helst att ge dom ett tydligt svar!jag dissar tandläkaren! och det värsta av allt är att jag har två tandläkarbesök kvar innan månaden är över. och ett utan dom är inne i kalmar på tandregleringen. suck*



kolla bara hur min dag har varit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0