fördröjer tiden litegrann

1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet? det som är viktigt är ögonen och kroppen.

2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? naej

3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? min bror

4. Hur lång är du? vi har en liten kortis här. 1.63 tror jag.

5. Vilken är den senaste filmen du sett? luftslottet som sprängdes

6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: "Okej, vad bra :) då åker vi med mamma dit, vi hämtar dig 20 i 7. :)"
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? jag föredrar sms.

8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda sen 6 år tillbaka.

9. När såg du senast din mamma? hum, måste vart i förgår.

10. Icke godkänt i något ämne? nej!

11. Mvg i något? religion A och B och svenska. änsålänge

12. När vaknade du idag? tio

13. Vilken är din favoritplats? oh, utomlands självklart.

14. Vilken plats föredrar du minst? där det är mörkt och ensamt

15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? inte i emmaboda. helst i något annat land eller stockholm/göteborg.
16. Hur stor är din säng? för liten. 105 kanske?

17. Vad sover du i? t-shirt

18. Hur många kuddar har du i sängen? 2

19. Var har du bott/bor? i det huset och bor i med pappa och i det huset jag bor med mamma.

20. Tycker du om kinamat? love it.

21. Tycker du om kaffe? ohja! 2 koppar om dagen.

22. Vad dricker du helst till frukost? juice & kaffe.

23. Kan du spela poker? 5 handspoker? haha

24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? jag känner två st faktiskt.

25. Vill du ha barn? ja, det vill jag.

26. Kan du några andra språk än svenska? kinesiska. nej men engelska och tyska.

27. Har du någonsin åkt ambulans? jag tror inte att jag har det. isåfall var jag liten.

28. Föredrar du havet eller en bassäng? är havet varm så är det en ljuvlig plats. så havet!
29. Vad spenderar du helst pengar på? kläder och diverse nöjen.

30. Är du cool? borde jag svara någon annat än ja?

31. Kan du rulla med tungan? ett halv varv?!

32. Vem är den roligaste människan du känner? måste vara lisa. haha

33. Vad har du för ringsignal? precis ny mobil, så någon som redan var inlagd.

34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? ja, eller på vinden har säkert mamma sina gömställen.

35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? mattan.

36. Kan du byta olja på bilen? tyvärr kan jag inte svara ärligt då jag aldrig har provat.

37. Vilken var den senaste bok du läste? utvandrarna.

38. Dansar du i bilen? jag är ganska bra på det faktiskt.

39. När var du i kyrkan senast? det var länge sedan.

41. Har du någon piercing? mmh, naveln och öron.

42. Har du någon tatuering? nej, men jag vill göra en :)

43. Har du provat droger? nehedutack!

45. Har du pojkvän? nej, det har jag inte

46. Vad är ditt mobil nummer? hehhe, bra fråga!

47. Vad ska du göra ikväll? festaaa!

48. Har du några syskon? sötekalle!

49. Hur mycket pengar har du på din mobil? jag har abonnemang.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0