detta nedrans tvspel!

kan inte detdär jädrans fifaspelet bara ta sig någonstans? jag tycker att det spelas hela tiden här hemma och det enda svaret man får när man undrar om han inte kan sätta sig i sitt rum och spela är: "vafan, jag satt ju här först", "tvn är inte lika stor där" eller "du kan väl flytta på dig då". okej, det är kul att spela själv, haha! men då är det ju inte alls samma sak.

aja, förutom att jag sitter här just nu och försöker att få kalle till att flytta på sig, väntar jag fortfarande på att mamma ska komma hem. jag vill ut och köra! :(
en sak jag kommit på är vad jag ska kolla på ikväll när solsidan inte går längre? det var verkligen ett program som passade mig perfekt. har inte missat ett avnitt och det innehåller precis den humorn som jag gillar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0