busunge!

ikväll så känner jag mig ganska "normal". har så tråkigt här hemma att jag typ är på såntdär tjabbhumör
som verkligen går mamma och bror på nerverna. kanske jag är jobbig.... :(
och imorgon så börjar skolan igen. visst är det helt sjukt tråkigt att lovet och alla sena kvällar/nätter förvandlas till pluggkvällar och sånt tråkigt. men jag får ju faktiskt träffa mina vänner igen. det är ju det bästa som finns att var med dom, om man egentligen tänker efter.
men nu kommer det värsta på hela dagen.... *trumvirvel* ..... jag ska till tandläkaren i nybro. jag hatar verkligen alla tandläkarbesök. från att bara vara där på en vanlig rutinkoll till att borra och laga hål i tänderna. fyfan!

jag vill i alla fall tacka alla mina vänner och annat folk som jag spenderat lovet med. har varit ett underbart lov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0