bara en massa krångel

när jag kom ner till tågstationen köpte jag biljett och direkt när jag kom ut så sa dom att det tåget var inställt. så jag fick gå tillbaka och få mina pengar tillbaka och sen fick jag lite sådär småpanik om hur jag skulle komma in.
mamma kunde inte köra och det gick inget annat tåg innan. så min sista utväg var att slå farmor & farfar en pling. och dom kunde köra mig, som tur väl va!

väl där inne så gick det jätte snabbt och bra men NU hänger halva läppen nere i marken känns det som.
det har typ inte släppt någonting, känns typ som om det inte kommer att försvinna alls :O
asjobbigt är det och ont i tanden nu efteråt med.

nehe, ska försöka att ta reda på när träningen är och sen måste jag plugga lite, har ju inte hunnit med det än idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0