fredag

helt slutkörd. ett hejarpass på nautilus med filippa slet ut mig lite (y) nu väntar jag på att erica ska sluta, för då ska jag med henne en sväng ut och handla lite behövande saker. efter det blir det snabbt in i duschen och tvätta håret och raka benen. sen göra sig iordning och snabbt bort till tåget och möta upp mamma. för vi ska till fototeket och lämna lappar om skolkartalogen + att jag hade tänkt att göra mig lite snygg på bild med. fyfan, ska ta bild till mitt idkort. har ju inget sånt (y) haha. efter det så blir det snabbt hem igen och byta om ocg göra sig iordning lite till, för vid sex så ska vi på kalas/fest till eric som fyller 20 :)  känner att det kommer bli en stressig eftermiddag.

osminkad och söt nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0