sa jag att jag var trött?

seriöst har jag nog nämnt att jag är skitttrött hela dagen. & det är jag med! det blev en lång kväll igår..
och idag vakanade jag alldeles för tidigt av att julia plingade på dörren och skulle hämta sina saker. :)
annars har jag bestämmt att denna dagen ska vara helt lugn. för ikväll smäller det ju (y) kräftskriva med släkten, något som är mycket efterlängtat. :) har tänkt att jag ska ta med mig kameran så jag ska även försöka att ladda upp lite bilder här.

jag sitter här och överväger om jag ska sitta hemma frmaför en bra film eller om jag ska dra mig till simhallsplanen och kolla på min bror när han spelar match vid tre.. fårse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0