ohboy, pretty tired

skulle bloggat från sista lektionen egentligen då vi hade svenska, men rätt som det var när jag skrivit ett inlägg så började datorn att krabba på något vänster. och jag orkade inte prova igen så jag sket i det.
men nu är åtminstone en skoldag till avklarad. bara imorgon med innan helgen börjar. och då börjar vi vid tio imon och sen har vi bara matte, lunch och idrott.
på torsdagar har vi ju den långa håltimman på över två timmar. först blev det en massa kortspel. HAHAHaHAH, så jävla kul, mitt under "råttknullet" så gick filippa till skåpet och hämtade något. Då passade julia och jag att sno åt oss hennes bra kort. buuuusigt! sen när hon kom tillbaka så började julia och jag gapskratta och då ville ju självklart filippa veta vad vi skrattade åt, så julia viskade en "rolig händelse" som vi gråter av skratt av varje gång. så hon började ju gapskratta åt det medans julia och jag skrattade åt att vi fuskade. aja, hade ni varit på plats hade ni med fattat det :D

Nu är jag ganska trött faktiskt. är för det mesta alltid det när jag kommer hem från skolan. men det är kanske så för fler än mig?  jaha, sitter och kollar på tyra baks show i brist på annat.. Det handlar seriöst om mammor som skäms för deras barns hår och små barn runt 7 som retar varnadra för hur deras hår ser ut? :O  asnormalt!
nehe, nu ska jag fota lite, hade ju varit trevligt att ta sig en tur med kameran ute när det börjar slå om till höst, men regnet hindrar mig en aning.



(bilden gör att jag ser astjock ut (y) hahaha)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0