idol och en kopp te

ni var alllt dåliga på att kommentera tycker jag. :)

jaha, ikväll har jag kollat på idol med en stor kopp varm te. nu sitter jag bara här och ta det lungt. kan kvällen bli bättre?
imorgon är det redan torsdag, sen fredag. skönt att dagarna susar förbi så fort. på fredag ska eric ha 20års kalas så där kommer jag att befinna mig. :D annars är helgen rätt lugn än så länge. fast skönt är väl det kanske? :) ja, vi får se vad som dyker upp.

vet ni vad... ikväll blir det tidigt i säng för mig. är sjukt trött! ögonen typ faller ihop och jag fryser en massa.
snart ska jag värma mig vetekudde, mysa till det i sängen och kolla en himla massa avsnitt av sunes juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0