hemmadag med film & plugg

jag blir verkligen seg av att bara sitta hemma såhär.visst är det jätteskönt att vara ledig, men ändå. man sitter ju bara hemma och kollar på tv & pluggar typ. :) det händer ju inget.
aja idag så har det inte varit överdrivet mycket plugg. har läst igenom lite religion och historia och ska snart ta mig an den sista svenkan.
idag har det gått två veckor sen jag skadade handleden så jag får börja spela fotboll nu igen.
men eftersom att jag inte fått något nytt schema eller så, så vet jag inte om vi har någon träning idag. så det måste jag försöka att klura ut. så om det är det så får jag ju mig lite motion idag i allafall. känns som om det skulle vara välbehövligt!
igår var jag på bio med julia, erica, lisa, filippa, anton och kalle. vi var ju självklart och kollade på flickan som lekte med elden. riktigt bra film, men jag tror inte att den slog den första.

imorgon är det tillbaks till skolan som gäller. men tanke på att vi är lediga på tisdagar så känns det som att veckorna går mycket fortare än vanligt. det är ju skönt.

men nehe, svenskan kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0