gudsåtråkigtattvarasjuk!

jag är trött och sjukis :( det är ju hur tråkigt som helst att bara ligga hemma och inte kunna göra någonting. har kollat på film och legat i soffan från klockan 09 och ligger här fortfarande. hungrig är jag också för den delen. jag jag har inte precis orkat att ställa mig och laga värsta gourmet middagen, utan det blir att varenda gång man har vägarna förbi kylskåpet så öppnar man det och ta något litet varenda gång typ (y) haha okej, detdär lät ju lite smalt kanske.
men en dag i skolan är mycket roligare än att ligga hemma själv och ha tråkigt. 
visst är mitt huvud bättre nu men halsen är sämre. imorgon är vi ju lediga men jag måste pallra mig till skolan och hämta lite böcker som jag måste ha under dagen och jobba med. så imon blir det ingen sovmorgon för mig inte. 
när filip och kalle kom hem från skolan hade filip med sig 5 chokladkakor HAHA, eftersom jag var sjuk så fick jag en. (a) så ligger typ och snaskar på den tills mamma kommer hem ocg lagar lite mat till mig.
jag måste duscha idag med, man känner sig så himla ofräsch när man är sjuk. fast om jag tar den efter eller innan maten vet jag inte riktigt.

om jag skulle lägga ut en dagen "att göra" så känner jag att den blir ganska kort;

 
 • ligga i soffan och kolla på film
 • duscha                                                                                                     
 • äta
 • tv resten av kvällen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0