en helt vanlig torsdag

vart tar alla dagar vägen? :O dagarna går fortare och fortare tycker jag. men det ligger väl egentligen ingenting dåligt i det.
imorgon är det liksom redan fredag? :O fast då är det ju skattjaken & sedan feeeeest därefter.
insparksfesten var ju mer än godkänd så det blir nog kul imon med.
annars hade vi en lång håltimme mitt på dagen. först gick jag,julia & madde till fenix och fikade.
sen började madde så då satt julia & jag oss spelade tecknet. vi vann dock inte!
däefter hade vi svenska (igen), vi har nämligen det två gånger på rad på torsdagarna. bara en håltimma emellan.

ikväll ska jag,julia & madde till jesper och kolla på någon film. jag vet inte riktigt när än, men jag måste i allafall hinna med att gå igenom religionen lite innan. men tanke på att det är ganska mycket som ska göras så borde jag ta tag i det! men ni vet väl hur svårt det är när man nyss kom hem från skolan, inte jätte kul att sätta sig och plugga direkt. men det måste väl göras ändå!
pusspusssppussspussspussspussspusssspussspussspusssssss ♥

Haha, jag måste bara nämna att det var nog jag som klämde ur mig dagens bästa idag:

-Gunilla: metallicblå.. vad tror ni att det kan vara för sorts färg?
Jag: nja.. lite grågrått! (jag hade tänkt att säga "blågrått", men jag märke inte ens själv att jag sa fel.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0