C stencil

och så var även denna skoldagen slut. efter att julia fått gunilla till att släppa oss 30 minuter tidigare begav vi oss till affären och köpte kakor. därpå tillbaka till skolan och fika lite.
efter skolan tog jag mig hemåt och hämtade mopeden och körde till farmor & farfar. så nu sitter jag här pratar lite med farmor, blir kanske lite fika till snart? hahaha som lite säger " man får ju inte bli för smal"

HAHAHA, fyfan filippa på religionen idag:

läraren: och så kan ni skriva " se stencil" , för där står allting så slipper ni att skriva ner det.
sen kollar julia på filippas papper..
då har hon skrivit " C stencil ". ae, så jävla roligt det var! jag tror inte att det låter lika kul nu när ni sitter här och läser det. men det var det verkligen! + att jag sittter och gapskrattar för mig själv nu när jag tänker på det igen.

wihooo, imorgon är det tisdag och alla ettor är lediga varje tisdag. hihihih så är det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lisa*

2009-09-11 @ 22:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0